نامه ای به عشقم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



____________________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$$ یه روز بهم گفت: «می‌خوام باهات دوست باشم؛آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام» بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام» یه روز دیگه بهم گفت: «می‌خوام تا ابدباهات بمونم؛ آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام» بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می‌دونم فكر خوبیه.من هم خیلی تنهام» یه روز دیگه گفت: «می‌خوام برم یه جای دور، جایی كه هیچ مزاحمی نباشه بعد كه همه چیز روبراه شد تو هم بیا آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام» بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام» یه روز تو نامه‌ش نوشت: «من اینجا یه دوست پیدا كردم آخه می‌دونی؟من اینجا خیلی تنهام» براش یه لبخند كشیدم وزیرش نوشتم: «آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام» یه روز یه نامه نوشت و توش نوشت: «من قراره اینجا با این دوستم تا ابد زندگی كنم آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام» براش یه لبخند كشیدم و زیرش نوشتم: «آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام» حالا دیگه اون تنها نیست و من از این بابت خیلی خوشحالم و چیزی که بیشتر خوشحالم می کنه اینه که نمی دونه (من هنوز هم خیلی تنهام)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ♥عشـــــ♥ــــق♥ و آدرس loveam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 355
بازدید کل : 21315
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 265
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 49
:: کل نظرات : 265

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 42
:: بازدید ماه : 355
:: بازدید سال : 1264
:: بازدید کلی : 21315

RSS

Powered By
loxblog.Com

نامه ای به عشقم
پنج شنبه 27 شهريور 1393 ساعت 22:51 | بازدید : 4105 | نوشته ‌شده به دست ali 007 | ( نظرات )

 

بعد از خوندن این نامه به عمق احساس من نسبت به خودت پی خواهی برد

1- محبت شدیدی كه صادقانه به تو ابراز میكردم


2- دروغ و بی اساس بود و در حقیقت نفرت من نسبت به تو


3- روز به روز بیشتر می شود و هر چه بیشتر تو را می شناسم


4- به پستی و دورویی تو بیشتر پی میبرم و


5- این احساس در قلب من قوت میگیرد كه بالاخره روزی باید


6- از هم جدا شویم و دیگر من به هیچ وجه مایل نیستم كه


7- شریك زندگی تو باشم و اگرچه عمر دوستی ما همچون عمر گلهای بهار كوتاه بود اما


8- توانستم به طبیعت پست و فرومایه تو پی ببرم و


9- بسیاری از صفات ناشناخته تو بر من روشن شد و من مطمئنم


10- این خودخواهی ، حسادت و تنگ نظری تو را هیچ كس نمیتواند تحمل كند و با این وضع


11- اگر ازدواج ما سر بگیرد ، تمام عمر را


12- به پشیمانی و ندامت خواهیم گذراند . بنابراین با جدایی ازهم


13- خوشبخت خواهیم بود و این را هم بدان كه


14- از زدن این حرفها اصلا عذاب وجدان ندارم و باز هم مطمئن باش


15- این مطالب را از روی عمق احساسم مینویسم و چقدر برایم ناراحت كننده است اگر


16- باز بخواهی در صدد دوستی با من برآیی . بنابراین از تو میخواهم كه


17- جواب مرا ندهی . چون حرفهای تو تمامش


18- دروغ و تظاهر است و به هیچ وجه نمیتوان گفت كه دارای كمترین


19- عواطف ، احساسات و حرارت است و به همین سبب تصمیم گرفتم برای همیشه


20- تو و یادگار تلخ عشقت را فراموش كنم و نمتوانم قانع شوم كه


21- تو را دوست داشته باشم و شریك زندگی تو باشم .

 

و در آخر اگر میخواهی میزان علاقه مرا به خودت بفهمی از مطالب بالا فقط شماره های فرد را بخوان!!!





:: موضوعات مرتبط: داستان کوتاه , ,
|
امتیاز مطلب : 116
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
معصوم در تاریخ : 1393/11/3/5 - - گفته است :
فدای اونیکه اگه تودنیاواسش جانباشه،توقلبم اندازه تموم دنیاواسش جاهست.


دلتنگم نه دلتنگ تو
دلتنگ اینکه روزی هوامو داشتی
دلتنگ اینکه هرلحظه به یاد بودی.....
دلتنگ هردقیقه شنیدن صدات
دلتنگ تا صبح بیدار موندنت فقط بخاطر اینکه دل من گرفته
دلتنگ اینکه اسممو سوالی صداکنی
دیدی من که دلتنگ تو نیستم.....

وصیت کردم بعد مرگم قلبمو اهدا کنن
اما گفتن اجازه صاحبش لازمه.
اجازه میدی!؟

اعتبار دوستی تو رو به اتمام است با وارد نمودن رمز طلایی
iloveyou
علاوه بر شارژ خود از علاقه %100 من بر خوددار شوید
شرکت ایراندل





همین که میخوام حرف دلم رو باتو بگم میری
اره میدونم بدبوده کارم اینجوری دلگیری
میشه این دفعه منو تو ببخشی
میشه نگی میخوای ازم جداشی
میشه ببخشیو بگذری عشق من
میشه فراموشت بشه گناهم
میشه نگاه کنی به اشک واهم
هنوزم از همه بهتری عشقه من
منو ببخش اگه بچگی کردم
بزار دستاتو تو دستای سردم
منو ببخش میدونم اشتباه کردم
منو ببخش اگه از تو بریدم
اگه شکستیو هیچی ندیدم
منو ببخش اگه بازم خطا کردم
تو که همیشه سنگ صبور این دل تنهایی
اگه نباشی دنیا تمومه دیگه چه دنیایی
میدونی چیه دیوونگی بسه
غرور چشممو غمت شکسته
نگاتو برندار ازتو نگاه من
اگه میشه بزار پیشت بشینم
پشیمونم عزیز نازنینم
بیا ببخش دوباره این گناه من
منو ببخش اگه دیوونه بودم
تو که میترسیدی اگه یروز نبودم
تو پاکیو من همش گناه کردم
منو ببخش هنوز اگه میتونی
اگه مثل قبلانا مهربونی
منو ببخش عزیزم اشتباه کردم




<-CommentGAvator->
معصوم در تاریخ : 1393/11/3/5 - - گفته است :
سلام من باز اومدم امروزم زنگ زدم گوشیو دادی رفیقت اما من با کسی جز تو حرف نزدمو نمیزنم بازم زنگ زدم یا جواب ندادی یا رد دادی،میدونم اینکه حالت خوب نیس اما اینو بدون من هزار برابر بدترم،یادته میگفتی قولی نمیدم که نمیتونم پاش وایستم تا حالا هرقولی دادی پاش وایستادی اما پای دوتاشون وای ن ایستادی یکی اینکه قول دادی مراقب خودت باشی یکی دیگم اینکه گفتی قول میدم تا تهش هرجاکه باشه باهات باشم علی بیا وبرگرد بخدا دارم خورد میشم من هنوز امید دارم که دوسم داریو تنهام نمیزاری مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من.....من اعتراف میکنم نمیتونم بدون تو باشم .من ی چن مدت زنگ نمیزنم تا خوب فکر کنی البته نه اینکه تنهام بزاریا،تا حالا اینجوری حتی از خدا التماس نکردم،زار نزدم،خواهش نکردم اما حالا من التماس میکنم هم زار میزنم هم خواهش میکنم، خودم کردم،قبول اما...........بخدا نمیتونم ...باور کن بدون تو نمیتونم....بدون تو بریدم بهت نیاز دارم علییییییییییییییییی باورکن شب وروز خوراکم شده خونده اسات،دیدن عکسات،شنیدن صدات،به یاد اوردن خاطرات،گریه کردن با اینکه میدونم واسم ضرر داره! علی به فاطمه زهرا قسم میخورم اگه باهام باشی هرکاری که بخوای انجام میدم هرکاری..... علی من گوهههههههههههههههههههههههههههه خوردم خوبههههههههههههههههههههههه،غلط ططططط کردم.علی من نمیتونم با خاطراتت زندگی کنم من هنوز ب بابام نگفتم ونمیگم که ازم واسه همیشه خداحافظی کردی چون باورم نمیشه..علیرضاااااا شوهر فاطمه داره ازش طلاق میگیره که بامن باشه به فاطمه گفته من تورو دوست نداشتم فقط میخواستم به معصومه نزدیکتر شم،من همه جا شرم.... همه جا.اومدم تو زندگیت باعث خراب شدن زندگیت،رابطت با خونوادت با دوستات شدم حالام که وجودم باعث خراب شدن زندگیه فاطمه شده من فقط میخوام یروز قشنگ باهات حرف بزنم تا قانع شم،اخهههههههههههههههه چرااااااااااااااااااااااااا؟من که کسیو جزتو از خدا نخواستم حتی به بابامم گفتم اگه قیدتونو بزنم با علیرضا ازدواج میکنم تو بیمارستان جلو پرستارا با دستایی که وصل به سرم و کیسه خون بود جلوش زانو زدم و افتادم به پاش اما تو میگی که من...... توی معدم ی توده دیده شده که دکتر فکر میکرد غده سرطانی اخه ی خورده باعث ریزش ابروهاوموهام شده اما حیف که سرطان نیس گفت با این داروهاوتحت نظر بودن خوب میشه.علی خونوادت امیدشون به تو همچنین من .اگه بفکر خودت هستی ب فکر منم باش.علی خیلی مردی خیلی مرد که واسم هرکاری کردی اما فقط ی خواهش دارم اگه هنوز دوسم داری تنهاااام نزار اگه هنوز واست مهمم پس خواهشمو رد نکن وترکم نکن.. قلبت هنوز دسته منه هااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااا،منم به هیشکی نمیدمش.توام تا ابد تا قیامت جات تو قلبم هست جاتو به کسی نمیدم. علیرضااااااااااااااااااااااااا ااااا علیییییییییییییییییییییییییییی یییییی بجونت قسم دارم میمیرم میدونم میدونی فقط تنهااااااااااااااااااااااااااا اااااااام نزار توروخداااااااااااااااااااااااا اااا ترکم نکن مواظب خودت باش دوستت دارم تنهات نمیزارم.خداحافظ عشقم تنهاااام نزار هنوز امیدم ب تو من منتظرتم علییییییییییییییییییییی
سخـــــــــتــی تــنهــایی را وقتـــــی فــــهمیـــدم
کــ ــه دیــدم مترسکـــــ
بـه کــلاغ میــ ــگویــد:
هرچــقدر دوستـــ ــ داری نوکــ بزن
فقـــط تنهــام نــذار!!
حالا منم میگم هرچقدر دوستداری اذیتم کن،کم توجهی بده فقط تنهااااام نزار علی
همیشه میگم اسمون اگه زمین بیاد،همیشه عشقمی دوستت دارم زیاد

اهنگ،ترانه بدون کلام
مرگ،زندگی بدون تو

بهشت نمیخواهم اگر بخواهی مرای روی زمین ببوسی!

هرکس هرجاکه دلش میخواهد،بایستد!!اما من...به کسی اجازه اینکه به جای تو در قلب من بنشیند را نخواهم داد....قلب من...فقط جای توست.... (اسای خودتو که واسه من دادی حالا من بهت میگم که بدونی من هنوز هم پای عشقم هستم)
Ilove you……Alireza
(غزل وارتان)

پاسخ: سلام وقتی زنگ زدی من گوشی رو ندادم رفیقم گوشی دستش بود و تقریبا خطو دادم به خودش کی گفته حال من بده حال همه ما خوب است ولی تو باور نکن اره من یا قول نمیدم یا روش وا میاستم اما من زمانی میتونم به قولم عمل کنم ک تو هم بقولات عمل کنی ن این که فقط من قول بدم و عمل کنم شاید بد نیاشه یه خوره مزه بدقولی رو هم بچشی ن تو اس هم گفتم راستش بعد کارت هیچ حسی ن ب تو ن به هیچ دختری ندارم کلا بعضی ها میگن تنفر ولی من همون حسو هم ندارم اما هنوز برا تمام دخترا ارزش قائلم و بهشون احترام میذارم بدون من نمیتونی؟ این دیگه مشکل خودته ن من بعدش هم خواستن توانستن است یادته دست تو زمانی که خیلی سخت بهت نیاز داشتم رفتی اینم به پای همون بذار من از التماس و خواهش متنفرم اگه سخص مقابلم از این کارا بکنه از نظرم ک برنمیگردم ک هیچ مسمم تر هم میشم زمانی که میخواستم یه سری کارا روم میخواستم انجام بدی ندادی پس الانم نیاز نیست خوب میتونی شوهر کنی اختیارت ک دست من نیست من به خودم قول دادم که دیگه بعد تو ازدواج نکنم مرد؟؟؟؟؟ هه اگه تو مردی پیدا کردی بیا خودم زنش میشم قلبم؟ یه نگاه بهش بنداز ببین دیگه چیزی ازش مونده؟ دیشبو یادته گفتی که مردی به دروغ؟ نمیدونم ولی فکر کردم شاید بخوای بدونی وقتی خودتو زدی جای دوستت و گفتی ک مردی اصلا دلم نلرزید چون اینقد از این کارا باهام کردی ک برام شده عادت چهار شنبه 8 بهمن یا به روایتی فردا زنگ بزن با هم حرف بزنیم بعدش دیگه کلا از زندگی هم میریم بیرون بای

<-CommentGAvator->
روژین در تاریخ : 1393/7/3/4 - - گفته است :
جفتتون خل هستین به خدا

<-CommentGAvator->
مژده در تاریخ : 1393/6/27/4 - - گفته است :
قربون تو
پاسخ: خدا نکنه

<-CommentGAvator->
مژده در تاریخ : 1393/6/27/4 - - گفته است :
ولی از شوخی گذشته واست ارزوی خوشبختی میکنم
پاسخ: مرسی عزیزم همچنین
پاسخ:ای لاو یو شترق شترق

<-CommentGAvator->
مژده در تاریخ : 1393/6/27/4 - - گفته است :
اییییییییییییییییش

پاسخ: فییییییش

<-CommentGAvator->
مژده در تاریخ : 1393/6/27/4 - - گفته است :
دوم اسم زنت چی داره؟
پاسخ:فضولی ممنوع

<-CommentGAvator->
مژده در تاریخ : 1393/6/27/4 - - گفته است :
اول اسم زنت چی داره؟

پاسخ: میم داره

<-CommentGAvator->
مژده در تاریخ : 1393/6/27/4 - - گفته است :
میدونم
پاسخ: تو چرا با این هوشت نشدی هوشنگ؟

<-CommentGAvator->
مژده در تاریخ : 1393/6/27/4 - - گفته است :
هه هه هه.بیشور
پاسخ: مرسی نظر لطفته


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: